Kuinka teen palautuksen?

  • LensWay vastaa palautuksesi postikuluista, kun käytät palautuslappuamme. Kun lähetät tilauksesi takaisin, käytä alkuperäistä laatikkoa tai vastaavaa pakkausta, joka suojaa tuotteita hyvin.

    Silmälasit

    Jos haluat palauttaa silmälasit, käytä pakkauksessa olevaa palautuslappua tuotteiden palauttamiseen. Jos olet kadottanut palautuslapun, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi uuden.

    Piiloinssit ja tarvikkeet

    Jos haluat palauttaa koko tilauksesi, voit rekisteröidä palautuksesi ja tulostaa palautuslomakkeen Omat sivut -sivulta. Huomioitahan, että voit palauttaa vain avaamattomat, vahingoittumattomat ja merkitsemättömät pakkaukset. Haluatko palauttaa vain osan tilauksestasi? Otahan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua palautuksesi rekisteröimisessä.

    Yleistä

    Kampanjoilla ja tarjouksilla voi olla erityisiä sääntöjä ja ehtoja, ja niitä tulee soveltaa näiden mukaisesti. Mikäli palautus/muutos tapahtuu kampanja-ajan jälkeen, alennuksia ei voi hyödyntää uudestaan

    HUOM! Muistathan ilmoittaa palautuksestasi myös Klarnalle, jotta laskusi laitetaan taukotilaan siksi aikaa, kun käsittelemme palautuksesi. Voit tehdä tämän helposti Klarnan sovelluksessa, Klarnan verkkosivuilla tai soittamalla Klarnalle numeroon 09-425 99 771.

  • Fick du svar på din fråga?