Kuinka kestotilaus toimii?

  • Mitä hyötyä on kestotilauksesta?

    Sen lisäksi, että saat piilolinssit helposti ja kätevästi, saat aina 10% alennuksen ja ilmaisen toimituksen kestotilauksillesi. Voit aloittaa kestotilauksen suoraan Omat sivut – sivulta ja kohdasta Omat tilaukseni.

    Kuinka voin muuttaa lähetyspäivää?

    Voit siirtää seuraavan tilauksen lähetyspäivämäärää kohdassa Omat tilaukseni. Valitse Omat kestotilaukseni -välilehti.  Klikkaa kohtaa Muuta, sen kestotilauksen kohdalla, jota haluat muuttaa ja selaa alas kalenteriin. Kalenterista voit valita linssien seuraavan lähetyspäivämäärän.

    Saanko tiedon tulevasta toimituksestani?

    Kyllä, saat sähköpostiviestin 5 päivää ennen tilauksen lähettämistä, jotta sinulla olisi aikaa muuttaa toimituspäivää, vaihtaa tuotteita tai ohittaa toimitus kokonaan.

    Kuinka se toimii, jos linssejäni ei ole varastossa?

    Järjestelmämme ottaa huomioon linssiesi keskimääräisen toimitusajan. Jos linssejäsi ei yleensä ole varastossa, tilauksesi luodaan muutama päivä ennen haluamaasi lähetyspäivämäärää, jotta ehdimme tilata linssisi.

    Kuinka maksaminen toimii?

    Kaiken maksuliikenteemme hoitaa Klarna ja valitset maksutavan kassasivulla aloittaessasi kestotilauksen.

    Kuinka voin muuttaa toimitusosoitetta?

    Tällä hetkellä toimitusosoitetta ei ole mahdollista muuttaa. Jos haluat muuttaa osoitetta, sinun on lopetettava aktiivinen kestotilaus ja luotava uusi.  Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysyttävää.

    Kuinka peruutan tilaukseni?

    Voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa. Teet tämän menemällä kohtaan Omat tilaukseni. Valitse välilehti Omat kestotilaukseni. Klikkaa roskakorikuvaketta kestotilauksessa, jonka haluat peruuttaa. Tämän jälkeen saat viestin, jolla vahvistetaan, että haluat peruuttaa tilauksesi. Klikkaa Poista.

     

     

     

  • Fick du svar på din fråga?