Voinko siirtää laskuni erpäivää?

  • Voit siirtää laskusi eräpäivää 10 päivällä kirjautumalla Omat sivut -palveluun Klarnan kotisivuilla kohdassa Omat sivut. Kirjaudut palveluun antamalla joko oston yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoitteen tai laskusi viitenumeron sekä henkilötunnuksesi. Omat sivut -palvelun kautta voit myös tulostaa kopion laskustasi.

    Klarna-kuukausilaskun eräpäivää ei ole mahdollista siirtää. Kun maksat laskusi Klarna-kuukausilaskun avulla, saat uuden kuukausilaskun kuukauden puolivälissä ja sinulla on maksuaikaa kuun loppuun asti.

    Mikäli sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua eräpäivän siirtämisen kanssa, otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun numeroon 09- 425 99 771 arkisin klo 8.00-18.00.

  • Saitko vastauksen kysymykseesi??

      

    Mitä tietoa kaipaat?